TRENDING

W jakich wnętrzach sprawdzą się panele z grafiką na szkle?

Spis treści

Panele z grafiką na szkle są wykorzystywane jako urozmaicenie sposobu aranżacji wnętrz. Czy sprawdzą się one jako element dekoracyjny w każdym pomieszczeniu?

Szkło z nadrukiem – gdzie się sprawdzi?

Barwione szkło używane jest jako element dekoracyjny od zarania dziejów. W Polsce szczególną popularność zdobywała grafika na szkle w Piotrkowie Trybunalskim – mieście, które może poszczycić się jedną z dłuższych historii szklarstwa, sięgającej aż XVI wieku! Kiedyś była synonimem niedostępnego luksusu, na który pozwolić mogli sobie nieliczni. Na szczęście wiele pozmieniało się od tamtych czasów – dzisiaj z takiego rozwiązania mogą skorzystać wszyscy.

Największą zaletą tego elementu dekoracyjnego jest to, że pasuje prawie wszędzie. Panele z grafiką na szkle sprawdzą się we wnętrzach, które są jasno oświetlone, zwłaszcza naturalnym światłem. Barwy dodadzą przestrzeni nieco koloru, zainteresowania oraz duszy, a szkło pomoże odbijać promienie słoneczne i sprawi, że przestrzeń będzie wydawała się bardziej otwarta.

Panele szklane na ścianę – jak można je zastosować?

Istnieje wiele sposobów użycia paneli szklanych. W Piotrkowie Trybunalskim są często wykorzystywane jako element dzieł pokazywanych podczas wystaw. W gospodarstwach domowych używane są jako okleiny ścienne lub jako akcenty dla nich. Jako że możliwe jest ich zamówienie w różnych kolorach i wzorach – mogą stworzyć unikalny wygląd dla każdej przestrzeni, w której nabywca zdecyduje się na ich zamontowanie.

W jaki sposób czyścić panele szklane z grafiką?

Najlepszym sposobem na czyszczenie paneli szklanych z grafiką jest wykorzystanie łagodnego roztworu mydła i wody. Można również użyć komercyjnego środka do czyszczenia, ale należy pamiętać o przestrzeganiu instrukcji producenta.

Grafika na szkle to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na poprawienie walorów estetycznych sklepu lub biura. Na rynku istnieje wiele firm, które są w stanie tworzyć niestandardowe projekty dla swoich klientów. Ograniczać przed ich użyciem może wyłącznie wyobraźnia.

Powiązane artykuły